دستگاه تصفیه آب kingwater | فیلتر توسکو | Toosco Filter

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آب جای نفت را می گیرد


قرن آینده قرن جنگ بر سر آب خواهد بود، این جمله ای است که اکثریت سیاستمداران دهه های گذشته مدام در ذهن خود تکرار می کردند و آن را بر سر میزمذاکره با سایر کشورها و به خصوص در گفت و گو با کشورهای همسایه خود مد نظر قرار می دادند.آنها معتقد بودند که اگر قرن بیستم قرن جنگ بر ذخایر استراتژیک نفت بود، بی شک قرن بیست و یکم قرن جنگ جنگ بر سرآب خواهد بود. این عقیده چنان در میان دیپلمات های جهان رسوخ کرده بود که حتی دانش آموزان نیز آن را آموخته بودند.دیپلمات ها در این باره همواره از اشغال بلندی های جولان سوریه بوسیله ارسائیل به عنوان مثال این موضوع یاد می کردند و حتی پا از این فراتر گذاشته و گاهی خاورمیانه را مرکز ثقل این تحولات بر می شمردند.اما پس از گذشت شاید دو دهه از آن زمان و سپری شدن جشن شب ژانویه سال ۲۰۰۰ و فرارسیدن قرن بیست و یکم، گویی این جمله دیگر بیشتر طرفداران خود را در میان سیاستمدارن از دست داده است به طوری که هم اکنون بیشتر کشورهای خاورمیانه در تلاش برای برقراری ارتباط های نزدیک باهمسایگان خود از به واسطه مرزهای آبی خود هستند.
با آگاهی از اینکه در دنیا ۲۶۳ آبراهه مشترک بین دو یا چند کشور وجود دارد بی شک لزوم برقراری چنین ارتباط هایی بیشتر مشخص می شود .به هر حال هر چند کشورها با هم در این موارد اختلاف داشته باشند به طور قطع هیچ وقت نمی توانند برای همیشه نیروی خود را صرف جنگ و تشدید اختلاف ها ساند.
به همین علت نیز است که آب های مرزی و وجود مرزهای اقلیمی مشترک در دنیا از موضوعات جدی محسوب می-شود و با توجه به محدودیت منابع آب در خاورمیانه این موضوع از مقوله -های اثرگذار در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.آبراهه های مشترک حدود ۶۰ درصد از جریان رودخانه -های دنیا را در خود جای داده است و ۴۰ درصد جمعیت کره زمین در مناطقی زندگی می-کنند که به این آبراهه ها و رودخانه های مشترک وابسته است. در این میان ایران نیز حدود ۱۵ مرز مشترک آبی دارد این مرزها سالانه حدود ده میلیارد مترمکعب آب را به ایران وارد و هشت میلیارد مترمکعب آب را نیز خارج می کنند.


منبع : سایت

آب الفبای زندگی


========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص
ما اولین تولید کننده فیلتر در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

اگر می خواهید دستگاه تصفیه آب بخرید

تصفیه آب Sure Life - 09157155008


آب ماده‌ای بسیار ضروری برای بدن ما می باشد، اما نوشیدن آبی که پر از مواد شیمیایی و آلاینده‌های دیگر است، آسیب های زیادی به بدن وارد می‌کند. تصفیه‌کن‌های آب، مواد شیمیایی، باکتری‎‎ها، زنگ و دیگر آلاینده‌های موجود در آب را از بین می‌برند. اگر قصد خرید تصفیه‌کن آب دارید، خواندن اطلاعات زیر ممکن است برایتان مفید باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه کن ها، نه تنها آب آشامیدنی شما را تمیز می کنند، بلکه طعم آن را بهبود بخشیده و بوهای آن را هم از بین می برند.

 انواع متفاوتی از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد و نصب یک دستگاه تصفیه آب، پروژه بزرگی محسوب نمی شود.

دنبال چه نوع دستگاهی بگردیم؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

بهداشت آب

تصفیه آب - 09157155007

بسیای از مشکلات بهداشتی کشورهای در حال پیشرفت، عدم برخوردای از آب آشامیدنی سالم است. از آنجایی که محور توسعه پایدار، انسان سالم است و سلامت انسان در گرو بهره مندی از آب آشامیدنی مطلوب میباشد بدون تامین آب سالم جایی برای سلامت مثبت و رفاه جامعه، وجود ندارد. آب از دو بعد بهداشتی واقتصادی حائز اهمیت است. از بعد اقتصادی به حرکت درآورنده چرخ صنعت و رونق بخش فعالیت کشاورزی است. از بعد بهداشتی آب با کیفیت، تضمین کننده سلامت انسان است. آب با شکل ظاهی و با وسعت محتوایی آن دنیای زنده دیگی است.
اگر چه از دید ما پنهان است، اما آب دارای آثار بسیار زیادی در حیات جانداران به ویژه انسان میباشد. آب آشامیدنی علاوه بر تامین مایع مورد نیاز بدن به مفهوم مطلق آن یعنی H2O ، در بردارنده املاح و عناصر ضروی برای موجود زنده و انسان میباشد. کمبود پاره ای از آن‌ها در آب ایجاد اختلال در بدن موجود زنده میکند و منجربه بروز برخی بیمایها میشود.
فقدان ید و فلوئور و ارتباط آن‌ها با گواتر اندمیک و پوسیدگی دندان‌ها به ترتیب بیان کننده این اهمیت است. علاوه بر مواد شیمیایی، موجودات ذره بینی گوناگونی نیز در آب پیدا میشوند که بعضی از آنها بیمای زا بوده و ایجاد بیمایهای عفونی خطرناکی میکنند. بهسازی آب رابطه مستقیمی با کاهش بیمایهای عفونی دارد. بطوی که پس از تامین آب آشامیدنی سالم میزان مرگ از وبا 1/74 درصد، میزان مرگ از حصبه 3/63 درصد، میزان مرگ به علت اسهال خونی 1/23 درصد و میزان مرگ از بیمای اسهال 7/42 درصد کاهش یافت. بنابراین برنامه یزی و هزینه در جهت تامین آب سالم سرمایه گذای قابل تو جهی برای آینده خواهد بود. تهیه و تامین آب آشامیدنی سالم برای جامعه یکی از موثرتین و پایدارترین فن آوریها برای ارتقاء سلامت جامعه است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

آب ناسالم، یک معضل جهانی

بازرگانی هما - 09157155007

همزمان با رشد جمعیت در جهان و ایجاد توسعه در صنایع مختلف، آلودگی آب آشامیدنی، تبدیل به یکی از اساسی ترین مشکلات جهان شده است. مسئله تامین آب شرب سالم، در آینده ای نه چندان دور یکی از اصلی ترین چالش های جهانیان خواهد شد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که امروزه سفره های آب زیرزمینی، خصوصا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت دنیا، دارای مشکلات فراوانی است که دلیل این معضلات، نفوذ فاضلاب های صنعتی، وجود چاههای جذبی دفع فاضلاب انسانی، استفاده بی رویه از مواد شوینده و پاک کننده شیمیایی، نفوذ کودهای شیمیایی و حیوانی به اعماق زمین است. آب رودخانه ها، چاهها، دریاچه ها و حتی آب ناشی از ذوب شدن یخ ها و برفها دارای آلاینده های صنعتی بسیاری است که خود ما انسانها باعث شده ایم.
بسیاری از این آلاینده ها در آب حل شده اند و جدا کردن آنها از آب نیاز به فناوری های پیچیده و گران قیمتی نظیر اسمزمعکوس دارد که استفاده از آن در مقیاس های بزرگ برای تصفیه حجم بالای آب، برای هیچ دولتی مقرون به صرفه نیست. چرا که بررسی های آماری نشان می دهد که میانگین مصرف آشکار در کشورهای پیشرفته برای هر نفر در روز 300 لیتر است. حال آنکه حجم اعظمی از این مقدار، جهت استحمام، شستشوی ظروف و البسه، شستشوی دست و صورت، آبیاری باغچه های کوچک و... مصرف می شود و تنها حدود 2 لیتر از آن جهت مصرف خوراکی هر نفر استفاده می شود. لذا امروزه دولت ها فقط قادر به تامین آب بهداشتی و عاری از میکروب، از طریق فرآیند کلرزنی می باشند. این درحالی است که معضل آلاینده های محلول در آب هنوز به قوت خود باقی است.


منبع : سایت کینگ واتر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

منابع آب

منابع تامین آب

تصفیه آب در مشهد 09157155008


آب یک منبع حیاتی است که معمولا از محدودیت خاصی برخوردار است آب شیین موجود در محدوده جغرافیایی خاصی تقیبا ثابت و جوابگوی جمعیت محدودی است.
منابع آب مشروب اجتماعات را میتوان به سه دسته تقسیم نمود:
الف) منابع آب سطحی
آب‌هایی که در قالب آب باران، آب رودخانه، آب دیاچه های طبیعی، آب دیاچه ها یا سدهای ذخیره ای و قنوات در طبیعت موجود هستند و در صورتی که استحصال و بهسازی، نگهدای و بهره بردای آن‌ها با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی و فنی مقدور باشد به عنوان منبع آب آشامیدنی انتخاب میشوند.
ب) منابع آب زیرزمینی
منابعی نظیر چشمه سارها، آب چاه های کم عمق، چاه های عمیق، چاه های جای و آب حاصل از کانال‌های ساخته شده منابع آب زیرزمینی را تشکیل میدهند.
ج) منابع آب شور
و بالاخره در شرایطی که هیچ کدام از منابع فوق جهت دستیابی به آب شیین مقدور نباشد سومین منبع عبارت خواهد بود از آب دیاها و دیاچه های شور یا آب‌های شور زیرزمینی.


اکثر اجتماعات شهی و روستایی ایران از منابع آب‌های زیرزمینی بهره بردای میکنند. در دو دهه اخیر چندین طرح بزرگ و متوسط انتقال آب‌های سطحی منابع دوردست نیز تهیه و اجراء شده است. منبع اصلی آب آشامیدنی شهرهایی مانند مشهد، شیراز، تبیز، بندر عباس، کرمانشاه، کرمان و بخشی از تهران از منابع آب زیرزمینی است. اغلب روستاهای ایران به روش سنتی و علمی لیکن بعضا غلط از آب زیرزمینی استفاده میکنند. انتخاب منبع آب آشامیدنی اجتماعات چه شهی و چه روستایی، کوچک یا بزرگ مبتنی است بر هزینه تهیه، تصفیه و توزیع آن. لازم است حداقل امکانات فنی اجرایی در حد معقول، وجود داشته باشد، پس با لحاظ نمودن جنبه اقتصادی و بهداشتی منابع احتمالی آب، شناسایی و از بین آن‌ها منابع آب مقرون به صرفه و مطمئن انتخاب گردد. در هر حال، منابع آب آشامیدنی بایستی درنهایت آب سالم و پاکیزه ای در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

اهمیت آب سالم و تصفیه شده

اهمیت آب سالم و تصفیه شده

اهمیت آب سالم و تصفیه شده-091571515007


بسیای از مشکلات بهداشتی کشورهای در حال پیشرفت، عدم برخوردای از آب آشامیدنی سالم است. از آنجایی که محور توسعه پایدار، انسان سالم است و سلامت انسان در گرو بهره مندی از آب آشامیدنی مطلوب میباشد بدون تامین آب سالم جایی برای سلامت مثبت و رفاه جامعه، وجود ندارد. آب از دو بعد بهداشتی واقتصادی حائز اهمیت است. از بعد اقتصادی به حرکت درآورنده چرخ صنعت و رونق بخش فعالیت کشاورزی است. از بعد بهداشتی آب با کیفیت، تضمین کننده سلامت انسان است. آب با شکل ظاهی و با وسعت محتوایی آن دنیای زنده دیگی است.
اگر چه از دید ما پنهان است، اما آب دارای آثار بسیار زیادی در حیات جانداران به ویژه انسان میباشد. آب آشامیدنی علاوه بر تامین مایع مورد نیاز بدن به مفهوم مطلق آن یعنی H2O ، در بردارنده املاح و عناصر ضروی برای موجود زنده و انسان میباشد. کمبود پاره ای از آن‌ها در آب ایجاد اختلال در بدن موجود زنده میکند و منجربه بروز برخی بیمایها می شود.
فقدان ید و فلوئور و ارتباط آن‌ها با گواتر اندمیک و پوسیدگی دندان‌ها به ترتیب بیان کننده این اهمیت است. علاوه بر مواد شیمیایی، موجودات ذره بینی گوناگونی نیز در آب پیدا میشوند که بعضی از آنها بیمای زا بوده و ایجاد بیمایهای عفونی خطرناکی میکنند. بهسازی آب رابطه مستقیمی با کاهش بیمایهای عفونی دارد. بطوی که پس از تامین آب آشامیدنی سالم میزان مرگ از وبا 1/74 درصد، میزان مرگ از حصبه 3/63 درصد، میزان مرگ به علت اسهال خونی 1/23 درصد و میزان مرگ از بیماری اسهال 7/42 درصد کاهش یافت. بنابراین برنامه یزی و هزینه در جهت تامین آب سالم سرمایه گذای قابل تو جهی برای آینده خواهد بود. تهیه و تامین آب آشامیدنی سالم برای جامعه یکی از موثرتین و پایدارتین فنآویها برای ارتقاء سلامت جامعه است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

هشدار در مورد آلودگی سفره‌های زیرزمینی

هشدار در مورد آلودگی سفره‌های زیرزمینی
تصفیه آب هما - 09157155007

در مقابل اظهارات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، رئیس کمیسیون حمل‌و‌نقل و عمران شورای شهر تهران هشدار داد: هر چه روند اتصال خانه‌ها به شبکه فاضلاب بیشتر طول بکشد، آلودگی سفره‌های آب زیرزمینی جدی تر می‌شود.  احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورا تصریح کرد: شرایط ما به‌رغم تلاش‌های دوستان آب و فاضلاب خوب نیست. در حال حاضر کمتر از 25 درصد مردم تهران به شبکه فاضلاب دسترسی پیدا کرده‌اند و لازم است ما هم به این کار کمک کنیم.
او افزود: از 9 هزار کیلومتر طول شبکه فاضلاب که در برنامه است، 5 هزار و200 کیلومتر اجرا شده است. از این میزان بسیاری از انشعابات به درب منازل رسیده،‌ اما خانه‌ها به شبکه وصل نشده‌اند و تنها 40 درصد از این 5200 کیلومتر متصل شده‌اند.   دنیامالی تاکید کرد: هر چه روند اتصال مشترکان به شبکه فاضلاب طولانی‌تر شود، مشکلات آلودگی آب سفره‌های زیرزمینی جدی‌تر می‌شود این در حالی است که قرار بود 800کیلومتر عملیات سالانه اجرا شود، اما اکنون 527 کیلومتر پیش‌بینی شده که با این روند، در یک برنامه 10 ساله هم شبکه فاضلاب تکمیل نمی‌شود.
او با اشاره به پدیده فرونشست در تهران گفت: زمین در تهران در بعضی مناطق 12 و در برخی دیگر تا 36 سانتی متر نیز نشست کرده و هر چه از سفره‌های زیرزمینی بیشتر برداشت کنیم، عواقبی دارد که قابل جبران نیست.

دنیای اقتصاد  -  ش: 3361

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

منابع آلوده کننده آب

مهمترین منابع آلوده کننده آب های زیر زمینی شامل ورود فاضلاب های خام بهداشتی (شهری و...

تصفیه آب هما 09157155007


در بین صنایع مختلف وابسته به رنگ ، صنایع رنگرزی و چاپ نساجی نیاز فراوانی به آب دارد و تخمین زده می شود که برای تولید هر تن پارچه تکمیل شده بطور متوسط 100 متر مکعب آب مصرف می شود.
سالانه 700 تن مواد رنگزای آلی از بخش های مختلف شیمیایی وارد پساب ها می شود که با توجه به پایداری بالای شیمیایی، سمیت و تجزیه بیولوژی پایین، آلودگی آبهای سطحی را به دنبال دارد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ، دکتر علی رضا تهرانی بقا با اشاره به آلودگی پساب ها در صنایع رنگرزی افزود:
در بین صنایع مختلف وابسته به رنگ ، صنایع رنگرزی و چاپ نساجی نیاز فراوانی به آب دارد و تخمین زده می شود که برای تولید هر تن پارچه تکمیل شده بطور متوسط 100 متر مکعب آب مصرف می شود.
وی اظهار داشت:‌ در طی فرآیند های رنگرزی و تکمیل پارچه نیز مقادیر زیادی از مواد مختلف (مواد رنگزا، شوینده، اسید، قلیا، نمک و ...) وارد پساب می شود که آلودگی شدید منابع آبی را به همراه دارد و براساس آمار بطور متوسط هر سال در حدود هفت هزار تن از انواع مواد رنگزای آلی وارد کشور می شود.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

تصفیه آب به روش سیستم تبادل یونی

تصفیه آب به روش سیستم تبادل یونی



فرایند تبادل یونی یکی از اشکال پدیده جذب سطحی است، که در آن فاز سیال در تماس با فاز جامد جاذب قرار می‌گیرد. طی این تماس برخی از اجزای موجود در فاز سیال جذب فاز جامد شده و از سیال جدا می‌گردند. فرایند تبادل یونی فرایندی برگشت پذیر است که طی آن یون های خارجی موجود در آب جذب گروه های عاملی قرار گرفته بر روی شبکه پلیمری (فاز جامد) می‌گردند و بدین ترتیب آب عاری از هرگونه ناخالصی یونی حاصل می‌گردد.
پس از اشباع شدن گروه های عاملی، سیستم تحت عملیات بازیابی و شستشوی شیمیایی قرار گرفته و مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از سیستم های تبادل یونی به دو منظور سختی گیری و همچنین تولید آب با خلوص بالاتر استفاده می شود که به طور جداگانه در ذیل اشاره می گردد.

الف) سیستم های تبادل یونی به عنوان سختی گیر آب مورد نیاز صنعت به لحاظ استاندارد با آب مورد نیاز شرب بسیار متفاوت می‌‌باشد.
نکته‌‌ای که در آب مورد نیاز اکثر صنایع حائز اهمیت می‌‌باشد، حذف املاحی است که می توانند در صورت فراهم آمدن شرایط رسوب نمایند.
یکی از بیشترین مصارف آب در صنعت تولید بخار می‌‌باشد که در صورت وجود عوامل رسوب کننده در آب می‌‌توانند باعث کاهش عمر این تاسیسات گردند.
این عوامل رسوب کننده بیشتر با عنوان سختی شناخته می‌‌شوند. در تعریف علمی کلیه کاتیون های با ظرفیت الکتریکی بیشتر از یک را سختی گویند. لذا در اکثر صنایع فقط حذف سختی آب مد نظر می‌‌باشد که هزینه آن نسبت به حذف کل یون های آب بسیار پایین تر می باشد.
در این میان سیستم های تبادل کننده یونی خاصی برای این منظور تولید شده اند که به رزین های پایه سدیمی معروفند.
در واقع این رزین ها، سختی آب مانند یون های کلسیم، منیزیم و... را جذب کرده و به جای آن سدیم آزاد می نمایند.   

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

فواید آب سالم و تصفیه شده

فواید آب سالم و تصفیه شده در بدن انسان

تصفیه آب در مشهد 09157155008

• تاثیر آب تصفیه شده در حفظ سلامتی و کارایی سلولهای بدن.
• آب تصفیه شده به عنوان یک حلال بسیار قوی در بدن عمل می کند.
• تاثیر آب تصفیه شده در رقیق سازی جریان خون برای سهولت جریان خون در رگ ها
• تاثیر آب تصفیه شده در تنظیم درجه حرارت و خنک سازی بدن توسط تعرق.
• تاثیر آب تصفیه شده در حفظ رطوبت غشای مخاطی واقع در دهان و ریه ها.
• تاثیر آب تصفیه شده در روانکاری مفاصل و سیستم گوارشی.
• تاثیر آب تصفیه شده در کاهش عفونت و ورم مثانه با شستشوی باکتریها از مثانه.
• تاثیر آب تصفیه شده در کمک به هضم غذا و جلوگیری از یبوست.
• تاثیر آب تصفیه شده در حمل مواد غذایی و اکسیژن به سلولها ی بدن.
• آب تصفیه شده مرطوب کننده پوست، چشمها، دهان و مجاری تنفسی.
• آب تصفیه شده به عنوان یک ضربه گیر در چشم،نخاع و کیسه آمنیوتی پیرامون جنین در شکم مادر.
• تاثیر آب تصفیه شده در حمل و پاکسازی مواد زائد حاصل از متابولیسم درون بدن مانند اوره و دی اکسید کربن.
• تاثیر آب تصفیه شده در تنظیم الکترولیتهای درون بدن مانند سدیم و پتاسیم
• تاثیر آب تصفیه شده در افزایش انرژی بدن.
• تاثیر آب تصفیه شده در افزایش عملکرد فیزیکی و ذهنی .
• تاثیر آب تصفیه شده در زدودن سموم از بدن.
• تاثیر آب تصفیه شده در کمک به کاهش وزن
• تاثیر آب تصفیه شده در کاهش سردرد و سرگیجه های روزمره.
• نوشیدن آب تصفیه شده کافی از ایجاد عارضه های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، خشکی و چین و چروک پوست پیشگیری میکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

دستگاه تصفیه آب Sure Life

دستگاه تصفیه آب Sure Life

تصفیه آب Sure Life - 09157155008

مشخصات :

تمام قطعات از جنس پلاستیک بهداشتی بوده (بر خلاف موارد غیر اصلی) ، هوزینگها از جنس ABS بوده (مزه و طمع آب عوض نمیشود و بوی پلاستیک نمیگیرد)
هوزینگ مرحله اول شفاف و فیلتر براحتی قابل رویت میباشد.

دارای شیلنگ و اتصالات کامل نصب
حک برجسته MADE IN TAIWAN بر روی کلیه قطعات.
جنس شیر برداشت تمام استیل میباشد  و فاقد هر گونه آبکاری در ساخت می باشد.
سیستم قطع کن تمام اتومات و  دارای سوئیچ قطع خودکار  و اتوماتیک آب در زمان های اضطراری
مصرف انرژی پایین

پمپ تمام استیل

مجهز به سیستم تخلیه فاضلاب 

شیر میکس جهت تنظیم PH وسختی آب در حد استاندارد جهانی


دستگاه تصفیه آب خانگی Sure Life

-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO .

- پایه دار

- گیج دار

- شیر برقی

- با فیلتر ممبران فیلمتک اصلی امریکایی .

- توانایی تولید بیش از 150 لیتر اب تصفیه شده در روز.

- دارای گواهینامه NSF

 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life - 09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب sure life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
sure life,  تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life - 09157155007

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی Sure Life .:

-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO

- پایه دار

- گیج دار

- شیر برقی

- با فیلتر ممبران فیلمتک اصلی امریکایی .

- توانایی تولید بیش از 150 لیتر اب تصفیه شده در روز.

- دارای گواهینامه NSF

تصفیه آب خانگی، تصفیه آب صنعتی ، فروش انواع فیلترهای تصفیه آب


تصفیه آب Sure Lifeتصفیه آبتصفیه آب در مشهد 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در برند انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد.
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند .
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا 
 وب سایت:  www.kingwater.ir
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051


تصفیه آب در مشهد 09157155007فیلتر کربن فعالفیلتر کربن فشردهتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007
========================



فیلتر مگنت تصفیه آب

ساختمان ملکولی مواد معدنی آب را تغییرمیدهد،وقتی که ساختمان ملکولی مواد داخل آب تغییرکرد حالت چسبندگی آب نقصان پیدا می کندوهمچنین رسوبات تشکیل شده درلوله دراثرآهنربا ازسطح لوله کنده شده ووارد جریان آب میگردد.

انواع مخصوص آهنربا:باعث جلوگیری ازرسوب مواد درلوله آب ،دیگ بخارودیگرلوله ها میشود. آب آهنربائی باعث میشود که رسوبات آب سخت گرفته شودوهمچنین رسوبات تشکیل شده درلوله دیگ،شوفاژوغیره ازسطح کنده شده ووارد جریان آب شود وخارج میگردد،معمولا دستگاه های آبنرمکن (SOFTNER)نمک طعام را جایگزین کربنات کلسیم ومنیزیم می کند وآب نرمتر میشود ولی مغناطیس به موادداخل انرژی داده وقطبهای منفی ومثبت آنرا بارور مینماید،طوریکه دیگر به سطح لوله نمی چسبد وهمچنین رسوبات چسبیده شده نیز کنده میشودوازسطح لوله جدا میگردند،این خاصیت باعث میشود که رسوبات دیگهای بخار ،لوله ها ،سیستم های آب گرم وسرد،کنده تمیزشوندوازنابودی آنها جلوگیری به عمل آید.

کاربرد : آهنربا (مغناطیس )رابرای جلوگیری ازرسوبگذاری بکاربریم . نمکهای داخل آب را قطبی مینماید.این آب قطبی که حالت چسبندگی ندارد دیگررسوبات تشکیل شده درلوله را پاک کرده وبا خود میبرد به این سیستم (Magneto hydro dynamic)میگویند .

نیروی آب مغناطیس : همچنین میتوانیم بگوئیم که آب مغناطیسی حالت یونیزاسیون پیدا میکند دراثر آب مغناطیس ساختمان موادذخیره شده درآب ولوله ها متلاشی میشود،قدرت آب مغناطیس بستگی به قدرت مغناطیس ،شدت جریان آب،املاح ، حالت ونوع لوله دارد.

منبع : تولیدی بازرگانی هما


تصفیه آب خانگی، تصفیه آب صنعتی ، فروش انواع فیلترهای تصفیه آب


تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007تصفیه آب صنعتی Sure Life -  09157155007تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در برند انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد.
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند .
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا 
 وب سایت:  www.kingwater.ir 
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051

تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life - 09157155008

========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

تصفیه آب خانگی

  سطح سلامتی خانواده خود را ارتقا دهید

تصفیه آب در مشهد 09157155008

با توجه به نکات ذکر شده ، نقش آب در زندگی روزمره ما بسیار اساسی است. مطابق آمار سازمان بهداشت جهانی حداقل 10 درصد از بیماری های رایج مرتبط با آب ناسالم است. شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین روشهای نوین برای ارتقای کیفیت زندگی و سطح سلامتی خانواده ها ، تمرکز بیشتر بر بهداشت و سلامتی آب مصرفی و آشامیدنی خانواده است. ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
دستگاه های تصفیه آب خانگی ، این فرصت را فراهم می کند که با تصفیه آب آشامیدنی خانواده و فرزندان خود، گامی بزرگ در جهت حفظ بیشتر سلامتی آنها و رشد فکری و جسمی بهتر خود و خانواده تان بردارید.

تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007

دستگاه تصفیه آب Sure Life

-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO .

- پایه دار

- گیج دار

- شیر برقی

- با فیلتر ممبران فیلمتک اصلی امریکایی .

- توانایی تولید بیش از 150 لیتر اب تصفیه شده در روز.

- دارای گواهینامه NSF

- پمپ اصل تایوانی Sure

تصفیه آب Sure Life

گواهینامه اعطای نمایندگی انحصاری شرکت Sure Aqua تایوان با برند انحصاری Sure Life

تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007

محصولات ما در قالب مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای تصفیه آب خانگی، تصفیه آب نیمه صنعتی و تصفیه آب صنعتی همراه با کلیه قطعات تصفیه آب اورجینال دستگاه تصفیه آب با اصل گواهی مبدا از شرکت Sure Aqua تایوان با برند انحصاری Sure Life مطابق با تمامی استاندارد های جهانی در زمینه تصفیه آب عرضه می گردد.( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تصفیه آب Sure Life ایــــنــــجـــــــا کلیک نمایید.

تصفیه آب Sure Lifeتصفیه آبSure Life-09157155008

تصفیه آب در مشهد 09157155008

 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life - 09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب sure life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
sure life,  تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life - 09157155007


مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی Sure Life .:

-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO

- پایه دار

- گیج دار

- شیر برقی ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

- با فیلتر ممبران فیلمتک اصلی امریکایی .

- توانایی تولید بیش از 150 لیتر اب تصفیه شده در روز.

- دارای گواهینامه NSF

تصفیه آب خانگی، تصفیه آب صنعتی ، فروش انواع فیلترهای تصفیه آب


تصفیه آب Sure Lifeتصفیه آبتصفیه آب در مشهد 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در برند انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد. ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند. ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا  ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
 وب سایت:  www.kingwater.ir
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051


تصفیه آب در مشهد 09157155007فیلتر کربن فعالفیلتر کربن فشردهتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007
========================

فیلتر مگنت

ساختمان ملکولی مواد معدنی آب را تغییرمیدهد،وقتی که ساختمان ملکولی مواد داخل آب تغییرکرد حالت چسبندگی آب نقصان پیدا می کندوهمچنین رسوبات تشکیل شده درلوله دراثرآهنربا ازسطح لوله کنده شده ووارد جریان آب میگردد.

انواع مخصوص آهنربا:باعث جلوگیری ازرسوب مواد درلوله آب ،دیگ بخارودیگرلوله ها میشود. آب آهنربائی باعث میشود که رسوبات آب سخت گرفته شودوهمچنین رسوبات تشکیل شده درلوله دیگ،شوفاژوغیره ازسطح کنده شده ووارد جریان آب شود وخارج میگردد،معمولا دستگاه های آبنرمکن (SOFTNER)نمک طعام را جایگزین کربنات کلسیم ومنیزیم می کند وآب نرمتر میشود ولی مغناطیس به موادداخل انرژی داده وقطبهای منفی ومثبت آنرا بارور مینماید،طوریکه دیگر به سطح لوله نمی چسبد وهمچنین رسوبات چسبیده شده نیز کنده میشودوازسطح لوله جدا میگردند،این خاصیت باعث میشود که رسوبات دیگهای بخار ،لوله ها ،سیستم های آب گرم وسرد،کنده تمیزشوندوازنابودی آنها جلوگیری به عمل آید. ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

کاربرد : آهنربا (مغناطیس )رابرای جلوگیری ازرسوبگذاری بکاربریم . نمکهای داخل آب را قطبی مینماید.این آب قطبی که حالت چسبندگی ندارد دیگررسوبات تشکیل شده درلوله را پاک کرده وبا خود میبرد به این سیستم (Magneto hydro dynamic)میگویند .

نیروی آب مغناطیس : همچنین میتوانیم بگوئیم که آب مغناطیسی حالت یونیزاسیون پیدا میکند دراثر آب مغناطیس ساختمان موادذخیره شده درآب ولوله ها متلاشی میشود،قدرت آب مغناطیس بستگی به قدرت مغناطیس ،شدت جریان آب،املاح ، حالت ونوع لوله دارد.

منبع : تولیدی بازرگانی هما


تصفیه آب خانگی، تصفیه آب صنعتی ، فروش انواع فیلترهای تصفیه آب


تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007تصفیه آب صنعتی Sure Life -  09157155007تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در برند انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد.
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند .( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا  ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
 وب سایت:  www.kingwater.ir
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051

تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life - 09157155008

========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

کلر


کلر، دوست خطرناک انسان

تصفیه آب در مشهد 09157155008

استفاده از کلر در آب آشامیدنی، باعث از بین رفتن میکرو ارگانیزمهای بیماری زا و خطرناک در آب می شود. این فرآیند به دلیل ارزان بودن، امروزه یکی از متداول ترین روشهای گندزدایی آب در کشورها است. همچنین کلر دارای اثر باقیمانده در آب است که باعث سالم ماندن آب در شبکه های لوله کشی و در برابر آلودگی های ثانویه می شود. اما کلر در آب آشامیدنی باعث وارد آمدن صدماتی به سلامتی انسان ها نیز می گردد. کلر باقیمانده در ترکیب با مواد آلی موجود در آب، تشکیل ترکیباتی به نام تری هالومتان ها را می دهد که امروزه سرطان زایی آنها به اثبات رسیده است. تماس کلر با پوست و موی انسان مضر می باشد و تنفس کلر (در حمام و یا استخرها) برای بیماران ریوی خطرآفرین است.

Sure Life
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

آب

آب چیست؟

آب تصفیه - آب شیرین کن 09157155008


آب مایه حیات و فراوان‌ ترین مادهٔ مرکب بر روی سطح کره زمین و بستر اولیه حیات به شکلی که امروزه می‌شناسیم. بیش از ۷۵٪ جرم یک انسان از آب تشکیل شده‌است و نیز بیش از ۷۰٪ سطح کره زمین را آب پوشانده‌ است (نزدیک به ۳۶۰ میلیون از ۵۱۰ میلیون کیلومتر مربع)
تاریخچه آب
آب ماده ای است که حیات بدون آن میسر نیست. بشر در دوره نو سنگی سعی در مهار آب داشته است و بر روی الواحی که از ۴ هزار سال قبل از میلاد از سومری ها باقی مانده است سنگ نوشته هائی با این مضمون موجود است.
 
فرمول شیمیایی آب
آب نوعی ماده مرکب است که از دو عنصر اکسیژن و هیدروژن ساخته شده است. آب را جزو دسته مخلوط‌ها طبقه‌بندی نمی‌کنند، چون خواص آب نه به خواص هیدروژن شبیه است و نه به خواص اکسیژن. از ترکیب دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن، یک مولکول آب بوجود می‌آید. یک قطره آب دارای تعداد بی ماری مولکول آب می‌باشد.
اشکال مختلف آب
آب در اشکال متفاوتی بر روی زمین یافت می‌شود. تنها ماده ای است که در طبیعت به هر سه حالت جامد، مایع و گاز وجود دارد. ابرها در آسمان، موج دریا، کوه یخی، توده های یخی در دل کوه ها و منابع آب های زیر زمینی تنها چند شکل از آب می‌باشند. طی اعمال تبخیر، میعان، انجماد و ذوب، آب مرتباً از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود. این پدیده تبدیل آب را چرخه بزرگ آب می‌نامند.


اهمیت آب در زندگی
آب خواص مهمی دارد که در زندگی ما بسیار با ارزشند
آب آشامیدنی آبی با کیفیت مناسب است که بتوان بدون اثر منفی کوتاه‌مدت یا بلندمدت، می توان آن را آشامید. در بسیاری از کشورهای توسعه‌ یافته و برخی کشورهای در حال توسعه، آب آشامیدنی از راه سامانه لوله‌ کشی به خانه‌ها رسانده می‌شود. کمتر از ۵٪ این آب به مصرف آشامیدن می‌رسد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

تصفیه آب

آلودگی آب شرب و اهمیت تصفیه آب

تصفیه آب هما 7277774-051


آب بیش از سه‌چهارم سطح کره زمین را پوشانده‌است. ۹۷٫۲ درصد از آب‌های موجود در این سیاره در اقیانوس‌ ها و دریا ها انباشته شده‌اند، لیکن تنها حدود ۸/۲ درصد از آب‌های موجود قابل شرب می‌باشد. مقدار قابل توجهی از کل آب‌های سطح کره زمین به‌صورت مناطق قطبی، یخچال‌های طبیعی، رطوبت هوا و خاک می‌باشد که عملاً غیرقابل دسترسی است و تنها ۰٫۶۲ درصد از آن در رودخانه‌ها جاری بوده و یا به‌صورت دریاچه‌های آب شیرین و منابع زیرزمینی قرار گرفته‌اند و انسان‌ها آب آشامیدنی خود را از این منابع تأمین می‌نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

دستگاه تصفیه آب Sure Life


دستگاه تصفیه آب Sure Life


-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO .

- پایه دار

- گیج دار

- شیر برقی

- با فیلتر ممبران فیلمتک اصلی امریکایی .

- توانایی تولید بیش از 150 لیتر اب تصفیه شده در روز.

- دارای گواهینامه NSF

- پمپ اصل تایوانی Sure


تصفیه آب Sure Life

گواهینامه اعطای نمایندگی انحصاری شرکت Sure Aqua تایوان با برند انحصاری Sure Life

تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007

محصولات ما در قالب مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای تصفیه آب خانگی، تصفیه آب نیمه صنعتی و تصفیه آب صنعتی همراه با کلیه قطعات تصفیه آب اورجینال دستگاه تصفیه آب با اصل گواهی مبدا از شرکت Sure Aqua تایوان با برند انحصاری Sure Life مطابق با تمامی استاندارد های جهانی در زمینه تصفیه آب عرضه می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تصفیه آب Sure Life ایــــنــــجـــــــا کلیک نمایید.


تصفیه آب Sure Life

 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life - 09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب sure life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life -  09157155007
sure life,  تصفیه آب Sure Life -  09157155007
 تصفیه آب Sure Life - 09157155007



مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی Sure Life .:

-حذف املاح مضر و نیترات توسط روش نوین اسمز معکوس RO

- پایه دار

- گیج دار

- شیر برقی

- با فیلتر ممبران فیلمتک اصلی امریکایی .

- توانایی تولید بیش از 150 لیتر اب تصفیه شده در روز.

- دارای گواهینامه NSF

Sure life - 05138480950

تصفیه آب خانگی، تصفیه آب صنعتی ، فروش انواع فیلترهای تصفیه آب


تصفیه آب Sure Lifeتصفیه آبتصفیه آب در مشهد 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در برند انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد.
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند .
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا 
 وب سایت:  www.kingwater.ir
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051


تصفیه آب در مشهد 09157155007فیلتر کربن فعالفیلتر کربن فشردهتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007
========================





فیلتر مگنت تصفیه آب

ساختمان ملکولی مواد معدنی آب را تغییرمیدهد،وقتی که ساختمان ملکولی مواد داخل آب تغییرکرد حالت چسبندگی آب نقصان پیدا می کندوهمچنین رسوبات تشکیل شده درلوله دراثرآهنربا ازسطح لوله کنده شده ووارد جریان آب میگردد.

انواع مخصوص آهنربا:باعث جلوگیری ازرسوب مواد درلوله آب ،دیگ بخارودیگرلوله ها میشود. آب آهنربائی باعث میشود که رسوبات آب سخت گرفته شودوهمچنین رسوبات تشکیل شده درلوله دیگ،شوفاژوغیره ازسطح کنده شده ووارد جریان آب شود وخارج میگردد،معمولا دستگاه های آبنرمکن (SOFTNER)نمک طعام را جایگزین کربنات کلسیم ومنیزیم می کند وآب نرمتر میشود ولی مغناطیس به موادداخل انرژی داده وقطبهای منفی ومثبت آنرا بارور مینماید،طوریکه دیگر به سطح لوله نمی چسبد وهمچنین رسوبات چسبیده شده نیز کنده میشودوازسطح لوله جدا میگردند،این خاصیت باعث میشود که رسوبات دیگهای بخار ،لوله ها ،سیستم های آب گرم وسرد،کنده تمیزشوندوازنابودی آنها جلوگیری به عمل آید.

کاربرد : آهنربا (مغناطیس )رابرای جلوگیری ازرسوبگذاری بکاربریم . نمکهای داخل آب را قطبی مینماید.این آب قطبی که حالت چسبندگی ندارد دیگررسوبات تشکیل شده درلوله را پاک کرده وبا خود میبرد به این سیستم (Magneto hydro dynamic)میگویند .

نیروی آب مغناطیس : همچنین میتوانیم بگوئیم که آب مغناطیسی حالت یونیزاسیون پیدا میکند دراثر آب مغناطیس ساختمان موادذخیره شده درآب ولوله ها متلاشی میشود،قدرت آب مغناطیس بستگی به قدرت مغناطیس ،شدت جریان آب،املاح ، حالت ونوع لوله دارد.

منبع : تولیدی بازرگانی هما


تصفیه آب خانگی، تصفیه آب صنعتی ، فروش انواع فیلترهای تصفیه آب


تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007تصفیه آب صنعتی Sure Life -  09157155007تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در برند انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد.
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند .
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا 
 وب سایت:  www.kingwater.ir
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051

تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life -  09157155007تصفیه آب Sure Life - 09157155008

========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما

تصفیه آب sure life

تصفیه آب sure life ، تصفیه آب صنعتی sure life ، فروش انواع فیلتر تصفیه آب


تصفیه آب Sure Lifeتصفیه آبتصفیه آب در مشهد 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب sure life در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد. ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب sure life صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند . ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  info@kingwater.ir

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا  - ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
 وب سایت:  www.kingwater.ir

 فروشگاه 2 : بلوار آموزگار - بعد از پل نرسیده به تقاطع امامت - سمت راست - 36069500-051-09157155008
فروشگاه 1 : بلوار مجد - بین مجد 8و10 - تصفیه آب 37277010-051-09157155008
دفتر مرکزی : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده 4 – پلاک 77 - کدپستی: 9183616667 تلـفن: 4-38480950-37277774-051

( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

تصفیه آب در مشهد 09157155007فیلتر کربن فعالفیلتر کربن فشردهتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007
========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
شرکت آسایش گستر هما