دستگاه تصفیه آب و اهمیت استفاده از آن در منزل


آب شرب شهری در بیشتر مناطق ایران دارای مزه و رنگ و بوی خاصی است که نشان از عدم کیفیت آن و آلودگی های احتمالی موجود در آن است.حتی درصورتی که این املاح غیرقابل مشاهده باشد مبنی بر عدم وجود آن نیست. چند مورد زیر از مهمترین دلایلی است که برای رفع آن ها استفاده از دستگاه تصفیه آب ضروری است.

1-اکثر لوله های آب در ایران قدیمی و فرسوده اند (بیشتر در شهرهای دارای بافت قدیمی) و سربی که از این لوله های فرسوده وارد آب شرب می شود خطرات جبران ناپذیری برای سلامت انسان و به ویژه کودکان و زنان باردار دارد.این سرب توسط فیلترهای مخصوص قابل حذف می باشد.

2-همه املاح معدنی شناور درآب (که به علت حل شدن قابل رویت نیست) برخلاف تصور عموم برای بدن مفید نیست و حتی آن هایی که برای بدن مفید نیست در مواردی مثل شست وشو یا حمام کردن اثرات نامطلوبی برجای می گذارد. مثلا آهن محلول در آب موجب سختی آب و ایجاد لکه روی لباس می شود.

3-پسماندهای صنایع کوچک و بزرگ، رنگ ها، مواد شیمیایی مثل حشره کش ها و ... که وارد آبهای فاضلاب شهری می شود احتمال ورود به آب های زیرزمینی را دارد که این نیز، بیماری ها و اثرات غیرقابل جبران دیگری به دنبال خود دارد و توسط دستگاه تصفیه آب می توان آنها را از آب حذف نمود.

منبع : kingwater.ir

دستگاه تصفیه آب,تصفیه آب, فیلترتصفیه آب,  فیلتر الیافی, الیافی ساده, فیلتر پلی پروپیلن, فیلتر جامبو, فیلتر الیافی نخ تابیده, فیلترنخ تابیده, فیلتر کربنی دستگاه تصفیه آب,تصفیه آب, فیلترتصفیه آب,  فیلتر الیافی, الیافی ساده, فیلتر پلی پروپیلن, فیلتر جامبو, فیلتر الیافی نخ تابیده, فیلترنخ تابیده, فیلتر کربنی دستگاه تصفیه آب,تصفیه آب, فیلترتصفیه آب,  فیلتر الیافی, الیافی ساده, فیلتر پلی پروپیلن, فیلتر جامبو, فیلتر الیافی نخ تابیده, فیلترنخ تابیده, فیلتر کربنی

====================================================

  دستگاه تصفیه آب,تصفیه آب, فیلترتصفیه آب,  فیلتر الیافی, الیافی ساده, فیلتر پلی پروپیلن, فیلتر جامبو, فیلتر الیافی نخ 

تابیده, فیلترنخ تابیده, فیلتر کربنی, تصفیه آب sure life

========================
تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص
و
تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد