ساخت دستگاه تولید آب از رطوبت هوا در شیلی

 تصفیه آب Sure Life -  09157155007

سیناپرس:    دانشمندان کشورشیلی موفق به ایجاد تغییراتی در دستگاه های سازنده آب شده اند که به آن ها این امکان را می دهد که از طریق فشرده ساختن هوا قادر به تهیه آب آشامیدنی باشند . هزینه ساخت این دستگاه جدید بسیار کمتر از نمونه های پیشین است .

سینا پرس : پژوهشگران و مهندسین اهل کشور شیلی در آمریکای جنوبی موفق به طراحی و ساخت دستگاهی شده اند که می تواند با متراکم کردن هوا و بالا بردن چگالی آن ، آب تولید کند . این دستگاه بر خلاف نمونه های پیشین خود ، بسیار ارزان قیمت و ساده بوده و امکان استفاده گسترده از آن در مناطق دور دست وجود دارد . سازندگان و طراحان دستگاه فوق ، اعلام کردند این دستگاه می تواند حتی در شرایط آب و هوای خشک و گرم نیز آب مورد نیاز منازل را تامین کند . ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

در همین راستا هکتور پینو Hector Pino مدیر ارشد این پروژه و از طراحان اصلی دستگاه تولید کننده آب از هوا به خبرگزاری فرانسه گفت : این دستگاه یک راه حل مناسب جهت استفاده در منازل مسکونی و تامین آب آشامیدنی در سراسر دنیا محسوب می شود . ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

وی در این مورد خاطر نشان کرد : در حقیقت این دستگاه ساخته شده توسط ما یک اختراع جدید محسوب نمی شود بلکه ما تنها توانستیم در سیستم هائی که پیش از این و با همین هدف تهیه شده بودند ، تغییراتی را اعمال کرده و هزینه های ساخت دستگاه را کاهش داده و عملکرد آن را بهبود ببخشیم . این دستگاه در مناطق دور افتاده قابلیت کاربری داشته و هزینه آن در حدود 300 دلار است . ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

این موضوع از این منظر دارای اهمیت است که بر اساس اطلاعت و آمارهای ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی ، در حدود 748 میلیون نفر در سراسر دنیا به آب آشامیدنی دسترسی نداشته و آب مورد مصرف بیش از 1 میلیارد و 800 میلیون نفر از مردم دنیا فاقد استانداردهای لازم بوده و گاهی با فاضلاب مخلوط است .( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

برچسب ها:

تصفیه آب sure life, sure life, Sure life, تصفیه اب sure life ,تصفیه آب در مشهد ,تصفیه آب خانگی ,تصفیه آب صنعتی , فیلتر تصفیه آب , تصفیه آب surelife ,فیلتر الیافی فیلتر, کربن بلاکتصفیه آب sure life, sure life, Sure life, تصفیه اب sure life ,تصفیه آب در مشهد ,تصفیه آب خانگی ,تصفیه آب صنعتی , فیلتر تصفیه آب , تصفیه آب surelife ,فیلتر الیافی فیلتر, کربن بلاک ( تصفیه آب در مشهد ) ( فیلتر تصفیه آب )تصفیه آب sure life, sure life, Sure life, تصفیه اب sure life ,تصفیه آب در مشهد ,تصفیه آب خانگی ,تصفیه آب صنعتی , فیلتر تصفیه آب , تصفیه آب surelife ,فیلتر الیافی فیلتر, کربن بلاک

تصفیه آب sure life ، تصفیه آب صنعتی sure life ، فروش انواع فیلتر تصفیه آب


تصفیه آب Sure Lifeتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007تصفیه آب در مشهد 09157155007


مجموعه ای عظیم و ارزشمند از دستگاه های تصفیه آب sure life در گستره تمامی مدلهای ساده ، پیشرفته و صنعتی در انحصاری شرکت بازرگانی آسایش گستر هما (Sure Life) دارنده تمامی استاندارد های جهان و چندین برند جهانی دیگر مانند: PURE TEC, C.A.T,ARTEC, Softwater kingwater, عرضه می گردد. ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تولید و پخش انواع فیلترالیافی فیلتر کربن فعال فیلتر کربن فشرده فیلتر پلی پروپیلن فیلتر الیافی نخ تابیده.
شرکت های علاقه مند از سراسر کشور می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر و شرایط قرارداد با تلفن: 4-38480950-051 (8 خط)
واحد فروش و خدمات پس از فروش و یا با شماره : 09157155008 مدیر فروش سیتم های تصفیه آب sure life صنعتی و تصفیه آب خانگی و 09157155007 مدیر فروش فیلتر های تصفیه آب تولیدی و خارجی شرکت، تماس حاصل فرمایند . ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
تلفکس: 4-38480950-051
ایمیل :  kingwater2014@hotmail.com
ایمیل :  ppfilters@hotmail.com

حضوری جدید در عرضه تجهیزات تصفیه آب و تصفیه هوا همراه با خدمات طلایی همـــا  - ( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )
 وب سایت:  www.kingwater.ir        www.ppfilters.ir
 آدرس : مشهد، سه راه ادبیات، مقـــابل جهاد دانشگاهی – اسدالله زاده4 – پلاک77-کدپستی: 9183616667 تلـفن:37277774 -4-38480950-051

( تصفیه آب sure life )( تصفیه آب خانگی )

تصفیه آب در مشهد 09157155007فیلتر کربن فعالفیلتر کربن فشردهتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007
========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد