تصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007

وزارت بهداشت: آب تهران سالم است

36 حلقه چاه آب، نیترات داشتند که با نصب شش دستگاه RO (سیستم پیشرفته تصفیه آب)، کیفیت آب این چاه‌ها رقیق شد.

مدیرکل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه آب تهران سالم است،‌ گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده در 96درصد آب‌های تهران هیچ گونه آلودگی وحود ندارد .

کاظم ندافی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: 36 حلقه چاه آب، نیترات داشتند که با نصب شش دستگاه RO (سیستم پیشرفته تصفیه آب)، کیفیت آب این چاه‌ها رقیق شد.

وی گفت: در حال حاضر کارشناسان بهداشت محیط وزارت بهداشت، نمونه‌برداری‌ها از آب تهران را 10 برابر افزایش داده‌اند و به طور مرتب گزارش می‌دهند.
ندافی در خصوص آب‌های معدنی گفت: وزارت بهداشت از منابع آب‌های معدنی نمونه‌برداری می‌کند و پس از مقایسه با معیارها و استانداردهای ملی، اجازه درج مهر وزارت بهداشت بر روی آنها داده می‌شود.

وی تصریح کرد: آب‌های معدنی که مهر وزارت بهداشت دارند و دارای مجوز از این وزارتخانه هستند، بهداشتی بوده و هیچ گونه عارضه‌ای حتی در بلندمدت ندارند.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت، به هموطنان اطمینان داد که آب‌ معدنی‌هایی که مهر وزارت بهداشت دارند، صد درصد مطمئن است.

وی گفت: این آب‌ها هرچند که از نظر املاح یکسان نیستند اما تمام آنها در رنج استاندارد قرار دارند و تفاوت املاح آنها باعث خروج‌شان از استاندارد نمی‌شود. 


منبع : سایت تولیدی و بازرگانی هما


تصفیه آب در مشهد 09157155007فیلتر کربن فعالفیلتر کربن فشردهتصفیه آب هما - اولین تولید کننده فیلتر تصفیه آب - 09157155007
========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد