تصفیه آب صنعتی - 09157155007 - اولین تولید کننده فیلتر

یکی از بزرگترین مشکلاتی که امروز در جهان با آن روبه رو هستیم نبود آب پاک و خالص است. از زمان عصر صنعت تا به حال به گونه ای روز افزون سطوح آلودگی را افزایش داده ایم و منابع آب خالص ما در حال نابود شدن هستند. البته آب در همه جا هست. ولی بیشتر آن ها قابل استفاده نیستند.
 
دانستنی ها ی شگفت انگیز درباره آب شرب شهری

 تخمین زده شده است که امروزه حدود 120.000 نوع ماده ی شیمیایی روی کره ی زمین وجود دارد هر سال نیز حدود 1000 نوع ترکیب شیمیایی جدید وجود می آید. 800 نوع ماده ی شیمیایی مختلف و بهت آور در آب آشامیدنی قسمت های مختلف جهان یافت شده است.


این مواد شیمیایی از طرق بسیاری راهشان را به رودخانه ها، دریاچه ها و جویبارهای ما پیدا می کنند و بر آلودگی محیط آلوده ی کنونی می افزایند. آب به دلیل جاذب بودن، توانایی جذب مواد شیمیایی حل شدنی را دارا است که بیشتر آن ها با چشم غیر مسطح قابل مشاهده نیستند. تنها برای نشان دادن اینکه آب تا چه اندازه حلال است، می توانید آزمایش ساده ای انجام دهید که آزمون نمک و فلفل نام دارد. دو لیوان آب لوله کشی آماده کنید در یکی از لیوان ها نصف قاشق چای خوری نمک طعام بریزید و به مدت یک دقیقه آن را به هم بریزید و به مدت یک دقیقه آن را به هم بزنید. حالا لیوان آب را مشاهده کنید. در بسیاری از موارد، تمام نمکی که در ابتدا به صورت جامد بود، جذب آب شده است. گرچه نمی توانید این امر را مشاهده کنید، به طور دقیق می توانید مزه ی آن را بچشید. حالا در لیوانی دیگر نصف قاشق چای خوری فلفل آسیاب شده بریزید و به مدت یک دقیقه آن را به هم بزنید. مشاهده خواهید کرد که ذرات فلفل حل نمی شوند و به شکل معلق در آب می مانند یا در سطح آب ( به دلیل کشش سطحی) شناور می شوند. این آزمایش نشان دهنده ی تفاوت بین مواد حل شدنی و حل نشدنی است.
به همین ترتیب، غیر قابل مشاهده بودن بسیاری از مواد شیمیایی موجود در آب لوله کشی به معنای عدم وجود آن ها نیست. با آشامیدن مرتب از آب لوله کشی، به طور یقین این مواد شیمیایی را جذب بدن و جریان خونتان می کنید. اگر چه بدن از چند روش درونی برای تصفیه و بیرون راندن آلودگی های شیمیایی برخودار است. برخی از این مواد را نمی تواند تصفیه کند. اکنون بیایید تا نگاهی به برخی از مواد شیمیایی احتمالی در آب لوله کشی بیندازیم.
برخی از آلودگی های موجود در آب عبارت اند : کلر  ، تری هالومتان ها   ، موادی شیمیایی نظیر علف کش ها  یا آفت کش ها  ، هیدروکربن پلی آرومتیک  (PAHs)، سرب  ، آلومینیوم  ، کادمیوم  و فلوراید.


========================

تولیدی و بازرگانی هما
اولین و بزرگترین تولید کننده و طراح فیلتر های پلی پروپیلن، نخ تابیده ، فیلترهای کربنی و خاص

و

تنها نماینده انحصاری دستگاه تصفیه آب Sure Life در ایران
ما اولین تولید کننده فیلتر در ایران هستیم هدف ما جلب رضایت شما و تضمین کیفیت میباشد